| Duyuru |
| Video'lu Photoshop Dersleri Hertürlü görüntülü photoshop derslerinin paylaşıldığı bölüm |

![]() |
| | LinkBack (1) | Konu Seçenekleri | Modları Göster |
| |
#1 (permalink)
|
| PhotoshopUzmanı Kurucusu ![]() Üyelik Tarihi: Feb 2007 Bulunduğu Yer: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS2 Yaş: 23 Mesajlar: 5.378
Teşekkür Et: 175
Thanked 2.159 Times in 944 Posts
Resimler: 38 Tecrübe Puanı: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Video Photoshop Dersleri Link için resimlere tılayınız. Linkler direk derse gidiyor.------------------------------------------------------------------------ İsim:Recording Actions To Automate Tasks Boyut:6.8 MB / 4:38 min Format: Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Photoshop CS Color Management Boyut:10 MB / 5:42 min Format: Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Vector Shapes - Part 1 Boyut:6.5 MB / 4:27 min Format: Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Vector Shapes - Part 2 Boyut:6.5 MB / 4:27 min Format: Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Glossy Yazı Boyut:Bilinmiyor / 7:11 min Format:SWF (Flash) Resim:Yok İzleme Linki:Glossy Yazı İzle ------------------------------------------------------------------------ İsim:Ay Yapımı Boyut:Bilinmiyor / Bilinmiyor Format:avi Download:Burdan ------------------------------------------------------------------------ İsim:Windows Logo Yapımı Boyut:29mb / Bilinmiyor Format:.avi Download:Windows Logo Download ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Lighting Effect Boyut:29mb / Bilinmiyor Format:.avi Download:Lighting Effect Download ------------------------------------------------------------------------ İsim:Adjust Hue/Saturation Boyut:3.6 MB / 2:00 min Format:Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Edit Camera Raw Boyut:5.6 MB / 3:03 min Format:Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Healing Brush Boyut:4.9 MB / 2:41 min Format:Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Save For Web Boyut:9.9 MB / 5:23 min Format:Quicktime ![]() ------------------------------------------------------------------------ İsim:Blend İmages Together Boyut:Bilinmiyor / Bilinmiyor Format:SWF (Flash) ![]() İzle - Blend Images Together ------------------------------------------------------------------------ İsim:Affiliate Button Boyut:Bilinmiyor / 1:17 Format:SWF (Flash) Resim:Yok İzle-Affiliate Button
__________________ ![]() ARAMASIN GÖZLER O ŞİMDİ ASKER!.. |
| | |
| Sponsored Links |
| |
| | #2 (permalink) |
| Yeni Üye ![]() Üyelik Tarihi: Dec 2007 Bulunduğu Yer: istanbul Yaş: 38 Mesajlar: 6
Teşekkür Et: 0
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Ce: Video Photoshop Dersleri Baştan iki üç tanesini seyretmek istedim ,15-20 saniye sonra ekranı yeşile boyuyor izlememe izin vermiyor |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Çalıştı Çalıştı En Sonunda Bişeler Öğrendi :) ![]() Üyelik Tarihi: Jan 2008 Bulunduğu Yer: Denizli Yaş: 14 Mesajlar: 292
Teşekkür Et: 30
Tecrübe Puanı: 2 ![]() ![]() | Ce: Video Photoshop Dersleri sağol kanka
__________________ NOT:KURALLAR DIŞINDA İMZA VE HAREKETLİ İMZA KULLANILDIĞI İÇİN İMZA ENGELLENMİŞTİR... İMZA KURALLARINI OKUYUNUZ!.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| İlerleyen Günlerde Profesyonel PS'ci olacak :) ![]() Üyelik Tarihi: Jan 2008 Bulunduğu Yer: Dünya :) Yaş: 25 Mesajlar: 139
Teşekkür Et: 0
Tecrübe Puanı: 2 ![]() ![]() | Ce: Video Photoshop Dersleri Hakan sağolasın kardeşim süper paylaşım :)
__________________ The King Of OcE@nS ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| PhotoshopUzmanı Kurucusu ![]() Üyelik Tarihi: Feb 2007 Bulunduğu Yer: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS2 Yaş: 23 Mesajlar: 5.378
Teşekkür Et: 175
Thanked 2.159 Times in 944 Posts
Resimler: 38 Tecrübe Puanı: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ce: Video Photoshop Dersleri sen sağol dostum ![]()
__________________ ![]() ARAMASIN GÖZLER O ŞİMDİ ASKER!.. |
| | |
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.photoshopuzmani.com/videolu-photoshop-dersleri/2027-video-photoshop-dersleri.html | ||||
| Konuyu Başlatan | For | Type | Tarih | |
| Photoshop Uzmanı - Türkiyenin Photoshop Portalı - Photoshop 9.0 CS2 Videolu Ders Anlatımı | This thread | Refback | 01-06-2008 20:55 | |
| Konu Seçenekleri | |
| Modları Göster | |
| |